Bancuri Noi - Videoclipuri Haioase



La Doctor

Bah doctore zice, am venit la domneata sa ne ajuti cu ceva.Da cu ce ma Gheorghe? Pai vedeti domnu doctor noi suntem tineri si noi si suntem in putere da muierea e istovita de munca si eu cum toata ziua muncesc mai vreau noaptea sa facem si noi cate ceva dapai cadem ca boii aia ma, da-ne si noua niste leacuri ceva ca as gadilao si eu pe muierea putin ca no se duce la altu.Bine ma uite zice uite ia-le pe astea verzi mata si pe astea rosii le ia femeia, du-te acasa si vedem.Vine asta a doua zi si zice: domn doctor sa vezi ce am patit? Ce ai patit? S-o jucat dracii astia mici cu medicamentele si le-o inversat ma.Si ce s-o intamplat? Pai la muiere i s-o intarit un picior si eu am niste mancarimi in fund de mor.

La WC

Intra unu la un veceu public si vine unu: Domnule te rog frumos ajuta-ma si pe mine deschide-ma si pe mine la pantaloni ca fac pe mine.Asta cand il vede fara maini asa ii deschide pantalonii.Domnu te rog frumos da-mi jos si chilotii ca nu pot sa-mi fac treaba asa.Ii da asta si chilotii, na ma saracu ca e amarat si el.Domne, tine-mi si de ea te rog ca fac pe aici pe pereti.Hai ma ca o fac si pe asta.Tine asta de ea isi face ala treaba si cand dintr-o data isi scoate asta mainile de la spate si isi trage fermoarul.Pai bine mah daca ai maini de ce n-ai tinut-o? Bah mi-e o sila de ea de mor...

Nevasta

A plecat ala in delegatie si a uitat ceva si se intoarce inapoi si nevastasa cu unu in pat si asta cu ochii pe el.Ce te uiti draga ca e un coleg de serviciu. Mai femeie eu am vazut pardesiu la 4 nasturi la 3 nasturi la 2 nasturi da la 2 nasturi si un c*i n-am vazut niciodata.

Nevasta

Ala beatu il cheama pe ala acasa.Te-am adus la mine acasa: uite ma asta e casa mea.Frumoasa ma asta.Uite aici e bucataria.Mama mama ce misto e.Uite aici e sufrageria.Waw e tare de tot.Uite asta e domnitorul.Mama ce frumos e.Uite asta blonda frumoasa care doarme in pat e nevastamea.Frumoasa rau e mah.Ala care doarme langa ea sunt eu.

Betia

Toti patru morti de beti se tineau de brat si suna la un apartament pac.Sarut mana doamna nu va suparati care din noi e barbatul dumneavoastra?

Betivi

Doi morti de beti, unu era in pielea goala complet si unu in chiloti.Si asta in pielea goala se uita la alalalt si zice: Ba sa moara mama atat am apreciat la tine intotdeauna: tu sti cand sa te opresti.

Betivi

Ajung in dreptul la un parc in dreptul la o banca.Ba ce sa fac ca fac pe mine.Pai du-te ma acolo in iarba si fa-ti treaba.Hai ma ca ma duc, si vine ala acolo pe langa el: Ce ai ma de plangi? Ba eu n-am copii tu ai? Eu n-am niciunu.Am avortat un copil in iarba acolo ceva de speriat mic.Du-te ma dracu ca ma duc eu si ti-l iau sa-l duci acasa lasi copilu aici ce naiba.Se duce ala acasa ia copilu, vine murdar de ..... Ba da-te naibii ca te-ai ca**t pe o broasca.